2011. szeptember 17., szombat

Essence - Blue addicted

Amint már a Facebook-on ígértem, neki estem az Essence újdonságoknak, amik nagy örömömre hamarabb érkeztek meg az üzletekben, mint a beharangozott szeptember közepe. Ha olvastad a körképet, amit egy nem régi bejegyzés tartalmaz (megnézheted ITT), akkor nagyjából sejted, hogy melyik termékeket szemeltem ki magamnak, amiből előbb vagy utóbb teszt is lesz.

Mivel a körmöm éjjel-nappal ki van festve, gondoltam jó lesz elsőnek beszerezni valami jó kis új színt. A Blue addicted-re esett a választásom. Alapjában véve nem szoktam csillámdarabos körömlakkokat vásárolni, de egy próbát mindenképpen szerettem volna tenni.

A csomagolás a már jól megszokott, újat nem is fogok mondani róla, vagyis inkább nem mondok semmit. A lakk színe kívülről csalogatja az embert, a kupak letekerése után azonban egészen mást kapsz.

Én legalább is egy sűrű apró csillámos folyadékra számítottam, ehelyett azonban egy híg, vizes bázisú anyaggal találtam szembe magamat, amelyben óriási csillámdarabok éktelenkedtek egymás hegyén-hátán. Egy rétegben felkenve egyenesen borzasztó volt: a sötétkék árnyalatnak híre-hamva sehol, a körmöm egész felülete viszont teli óriási 6 szögű csillámokkal. (Mikor először kentem fel, nem volt a közelemben fényképezőgép és le is mostam, ahhoz pedig elég nagy lelkierő kellett, hogy a teszt kedvéért újra nekiálljak).


Aztán mégis nekifutottam, kitartóan kentem a rétegeket, ami egyébként a csillámok miatt egészen nehéz. 2 rétegben azért megmutatkozott, hogy mire is hivatott ez a lakk, ekkor kötött meg ugyanis a sötétkék szín a - már első körben felvitt - csillámok között. A legjobb hatás elérése érdekében, jó, ha lekened fedőlakkal, igaz, kicsit laminált hatást kölcsönöz a körmeidnek.

Konkrét tartósságot nem tudok mondani, 2 napja van a kezemen (ennyi bőven elég is belőle) de még nem kezdett el kopni, úgy tűnik az óriáscsillámok egyben tartják az egész felületet. Az egésznek egyébként olyan futurisztikus beütése van, szóval ha valami csillagász és/vagy UFO partiba vagy hivatalos, ez a Te lakkod. 

A lemosással viszont gondjaid lesznek, tekintve, hogy a csillámok nagyon is ragaszkodnak a körömfelülethez. A teljes lakkanyag lemosása után tehát még egy kis kaparászás is vár rád. Annyira nem jó szín, hogy ezt a sok macerát megérje. A könyvtáros nő rosszalló pillantása pedig arról is meggyőzött, hogy túl öreg vagyok már ehhez a típushoz. Bocsi Essence, de hiába a név (addicted = függő) nekem ez nem jött be...

Puszi: T

2 megjegyzés:

  1. Próbáld ki kék lakkra kenve szerintem. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tippet épp nemrég szereztem be egyet, megnézem majd együtt a kettőt. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...